Merhaba anneler ve anne adayları
Ben 40+3deyim. Kız bebeğim olacak inşallah, Sancım yok, açılmam yok. Bebek hareketli ama çatımın müsait olduğunu bebeğin doğum kanalına girmediğini söylediler, hatta doktorum pelvik baş uyumsuzluğu dedi. ben çok fazlasıyla normal doğum yapmak istiyorum ama bebeğiminde riske atmak istemiyorum