rojingok Ben 39+3 haftalık hamileyim ama sancım ağrım hiçbir şey yok çok şükür bebek sağlıklı yürüyüş herşeyi yapıyorum ama tık yok ne yapmalıyım
2minnakannesi0 rojingok 39+5 ten selam olsun herseyi yapmaya devam güzel yavrularımız vakti saati dolunca gelecek inşallah siz panik yapmayın bebekte hissedermis stresi
kbsoysal Siz elinizden geleni yapmışsınız, yapmaya da devam edin🥰🥲 Bebiş en doğru zamanda gelecektir💖