Borannnn Merhaba öncelikle 20 haftalık oldum dünden beri kasıklarımda ve karnımda ağrı var geçmiyorda hiç acaba bu haftalarda bu ağrıların olması normal mi daha harekette hissetmedim biraz tedirginim
edaddk Borannnn canım bende aynı haftalardayım benimde öyle kasık ağrım arttı halsizlik+uyku bitiriyo beni gün içinde
yagmur_17 Borannnn kotu dusunme canım hamilelikte enfeksiyon r kapabiliyorsun ondan sebeplede kasık agrisi olmus olabilir bazen ayaklarinı dayiyorlar surekli o tarafa dogru sen doktoruna kontrole git en dogrusunu zaten o sana soyler
edaddk Borannnn korkma canım ben hiç hissetmiyordum kontrollerde bebek hareket bile etmiyordu bu hafta ne oldu bilmiyorum ama hem kontrolde hem de gün içinde aşırı hareket var hissedersin bi kaç güne korkma sakın🙏🏻