Sazenin queenanne1 inşallah teşekkür ederim, hepimiz sağlıcakla ve kolaylıkla alalım inşallah bebişlerimizi kucağımıza ✨️🩰🤍
Aysgullllll queenanne1 çocukluk hayaliymiş ben kendi beğendiğim isimden vazgeçebilirim yani en azından kendiyle ortak istediğimiz bir isim için ama bu anne vs gibi isimler için istemiyorum çok zormuş isim mevzusu ilk bebeğim bu yüzden 2. Düşünmüyorum
queenanne1 Aysgullllll büyüklerin ismini koymak saçma gerçekten, siz kendi annenizin adı olsun istemiyo musunuz peki
Aysgullllll Benim aklımda annemin adını koymak isteği yoktu annemede kendi sordu annem benim adımı koymayın dedi kendi istediniz isim koyun dedi