queenanne1 29+0 ilk bebeğimiz ve kız 💕 geçen haftaya kadar +7 ydi, vitaminleri değiştirdm kan hapı vs derken bi anda +10 a vurdu kilo😄 21-22 haftaya kadar 2-3 kilo almıştım , bu gidişle nolur bilemiyorum, işin garibi çok yemiyorum da🙊 sağlıkla gelsin bebişlerimiz🧿