queenanne1 kızlar nasılsınızz kaçıncı gebeliğiniz? benim ilk gebeliğim oğlum olacak 27+2 olduk, hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize inşaallah🤲🏻🥹
ertonunannesi23 queenanne1 hayırla sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde 28+1 benimde ilk gebeliğim oğluşum olacak💙
Ebru_ebru queenanne1 27+5 olduk benim de ilk gebeliğim erkek bebiş 🥰 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah hepimiz 🥰
Suuu-- yeni_anne2 Ay inşallah bende 36 lari görürüm 🫂 Doğurmamaya çalışıyorum riskliyim Sağlıkla gelsin inşallah Bebislerimiz 🩵
queenanne1 Meltem2910 ikiz yeğenlerim var zor olsada çok güzel bişey maşallah sağlıkla kavuşun isimleri ne olacak😍
Gamzecebecii queenanne1 ilk gebeliğim 34. Haftama girdim ateş basmaları ile uğraşıyorum senin nasıl geçiyor canım 🌸
Ebru_ebru Moomtoobee Teşekkür ederim 17.haftaya kadar mide bulantısı çok fazla yaşadım ekmek ve hamur işleri tüketmiyorum tatlıdan tiksinmiştim yeni yemeye başladım sanırım bunlardan kaynaklı 😊
Dmlakrbg 3.gebeliğim. 32+5 olduk. Oğluşumuz olacak inşallah. Sanırım erkek senesi. Yorumda çoğunluk erkek demişler. Sağlıkla gelsinler