PAG Asyaninannesi_ Evet yaklaşık 10 yaşımdan veri var 17 yıldır yaşıyorum hiç bir doktor tanı koymadı temiz deyip gönderdiler.Fakat sonra öğrendim ki sebebi buymuş ilacı kremi olduğunuda bilmiyordum açıkçası
Kendineiyibak Asyaninannesi_ çok susadığım zaman bazen arada 2 içiyorum. 1 yeterli oluyor ağrılarımı geçirdi