Selam kizlar,
Birsey sormak istiyorum. 18 Ocakta kurtaj oldum. Bugun hafif hafif kan gelmeye basladi. Normalde hamile olmadan once her ayin 10‘u, 11‘in de regli oluyordum. Bu regli mi yoksa rahim temizlenmesi bilemedim. Cunku hamilelikte istiyorum doktor bir regliden sonra deneyebilirsiniz demisti. Bu iinusa bilgisi olan varsa sevinirim. Iyi aksamlar🌸