Evetttttt ilk tüp bebekle olan sonra normal hamile kalan var mı benım gibi 😅 2bucuk yaşında oğlum var 4.bucuk sene aradım kendisini yaklaşık iki ay önce doktor sağ yumurtan çalışmayı bırakmış menapoza gırıyorsun asla çocuğun olmaz istıyorsan hemen tedaviye git embriyonu koydur son şansın demişti oysaki 🥲 yaşım 33 bu arada ama tek seferde hamile kaldım çok şaşkınım 3gundur 🙏🏻 sağlıkla gelsin