Betusse-10 kızlar bugün bende kan verdim benim testlerim de hafif silik çizgi vardı Ben de gittim kan verdim biz doktor tedavisi ile birlikte hani kontrolüne gidiyoruz bu ay benim iki tane yumurtlamam olmuş 2 tane yumurta oluşmuş yani bende doktorum da hani deneyelim demişti denedik işte bu ayın 20’si benim adet tarihim ben de test yaptım silik çizgi çıktı ama bir sürü test yaptım hala da testlerim var hepsi de öyle çıkacak kan vermeye gittim benim normalde kan değerim 0.90 çıkıyor hep negatif de ama bu sefer kan değeri 0.100 çıktı acaba yükselir mi acaba geçti önlenmemi daha yeni mi başladı bilmiyorum İnşallah geçti evlenmedir çünkü 2 kere düşük yaptım İlk çocuğumuz olacak bekliyoruz tedavi oluyorum İnşallah olur ya hem polikistik overs var hem de tek tüplüyüm tüpümün biri kapalı lütfen bol dua edin inşallah isteyen herkesin olur