Kızlar 2-3 hafta önce genital bölgemin üst kısmında sivilce gibi bişey çıktı benim sivilcelerim gebelde deri altından çıkar buda öyle bişeydi ben dedim kendiliğinden geçer galiba bu geçmedi elimle tuttuğum zaman büyükte yani çok küçük değil baya uğraştım sıkmaya fln çalıştım bişey çıkmadı aşoro derecede ağrıyor bide neyse bi süre sonra baya küçüklemeye başladı ağrısı da azaldı hatta bitti yani dün farlettim yeniden büyümeye başladı ve ağrıyor bu ne olabilir bu durumu yaşayan oldumu ne yapmam geekiyor