xAnneyiMx Eger bebek bas asagi pozisyondaysa doktor normal doğum icin tahmini bir zaman veriyor mu kizlar
babyandmomy__ xAnneyiMx 40 hafta dolduktan sonra duruma göre suni sancı vs ile doğumu başlatmak için yatış günü verebilir olursa olur olmazsa sezaryene alır
Ftmnnr xAnneyiMx benim.doktorum 40. Haftaya kadar normal doğum için bekliycez gelmezse sezaryen a alicaz dedi yani gün 40 dan sonra veriliyor 40 dan önce oturup bekliyorsun sanırım gelcek diye 🤣
xAnneyiMx Ftmnnr ay evet öyle oluyor sanırım,ben kilosu gelisimi dikkate alinir vs diye düşünmüştüm ama 😂
Ftmnnr xAnneyiMx sağ salim doğarlar da inşallah başka bir şey suanlik düşünmüyorum çatı muayenesinde yapılıyor diye biliyorum ama çatı muayenesi olmadığım için net bir şey soyleyemem
2busra xAnneyiMx İlk oğlumda doktor tahmini doğum 5,6 Mayıs demişti 6 mayısta oğlum doğmuştu 😂 bunda da 8,10 Mart dedi tahmini bakalım tutacak mı 😂 gerçi ben 10 marta gelmeden doğurmak istiyorum
BusraS1907 Aynen açılma durumuna göre belki suni sancı da verilebiliyormuş ama bemim doktorum da 40. Haftaya girmeyi beklicek
mrvozdkao Haftaya girdik nst de biraz sancim cikti bebegin gelişimi de iyi olduğu icin her an bekliyoruz artık dedi. Normal dogum sıkıntı ya bir ay sonra da olabilir yarın da olabilir 😅😅