Kızlar 6+3 oldum ve prilam kullanıyorum. Sabahları iyi oluyor ama akşamları çok aç olmama rağmen bi mide bulantısı, mide yanması ve halsizlik çöküyor üstüme. Şuan deli gibi açım, içim çekiliyor ama yemek yiyesim yok midem almıyor. Ne yapmam lazım bana fikir verin. Yaptığım yemekleri yemek istemiyorum içim almıyor.