Merhabalar efendim buralar yaz, buralar bahar demek isterdim fakat an itibariyle mesaneme baskı artmış hiç kalkmak dahi istemeyen, mide yanmasında ilaca rağmen artış olan, halsiz ve bol uykulu bir döneme girdim. Otursam oturamıyorum , yatsam rahatça dönemiyorum canım hiç birşey yapmak dahi istemiyor. Son 39 gün heyecan, korku, endişe, mutluluk hepsi birbirine karışmış durumda bilinmezlik daha fazla can sıkıyor elbette kavuşacağım günüde sabırsızlıkla çekiyorum umarım vakti saatinde sağlıkla birlikte gelir. Sizlerin tecrübeleri neler nasıl geçiyor? Önerebileceğiniz nefes egzersizi ve hamile pilatesi var mı? YouTube üzerinden izleyebileceğim? Tavsiyelerinizd ihtiyacım var.