TwinsAndBeren Kızlar 34+2 ikizlere hamileyim karnım bölgesel olarak zaman zaman sertleşiyor ama dokununca anlıyorum herhangi bir ağrı sancı vs olmuyor kasılma denen şey bu şekilde mi olur sancılı mı olur bilgi verirseniz sevinirim