Arkadaşlar ben hamileyim ama hamile kalmadan önce kendimi bildim bileli adetim 2-3 gün sürerdi. Çok yoğun da olmazdı. Buna rağmem sıkıntısız hamile kaldım, hamile kalmadan önce gittiğim bir kadın doğum doktoru demekki seninki de böyle demişti🥺 ama ben gece gece kafaya taktım doktorumla da hiç konuşmadım bu konuyu
Bunun gebelikteki pıhtılaşma sorunuyla alakası yoktur dimi? Benim anksiyetem tuttu gece gece biraz