Budak41 ya ben 8.haftamda almak istedim randevu yok dediler burda biri de dediki eğer nisana denk geliyorsa mart başı gidin randevu açılıyor diğer ayın dedi zaten benimde 3 martta randevum gittiğimde soracağım eğer varsa alacağım mart sonu nisan başı gibi oluyor uygun haftalar 🥹bugün umuttepede soracaktım orda detaylı var ama risksiz gebeliklere bakıyolar mı diye unuttum sormayı,hele bir şehir hastanesine sorayım alamazsam umuttepeye soracağım inşallah orası bakar bulamazsam🤭