Kızlar sat 25 Aralık normalde 7 haftalık olması gerekirken bugün doktor 5+4 olduğunu söyledi. Ultrasonda keseyi gördü ama bebeği görmedi. Vajinal ultrasondan baktı 3mm görünüyor dedi kalp oluşumu tamamlanmamış haftaya gel gelişecek mi diye bakalım dedi. Tam bir yıldır korunmuyordum pcosluyum tedavisiz gebe kaldım bir yıl sonunda bizim için bir mucize bu durum ama İnsan ister istemez tedirgin oluyor. Aranızda benzer durumu yaşayan var mı. Yarın başka doktora gideceğim bir nebze içimize su serpilsin Allahın izniyle