Benim kızım 3 yaşında geçen ay kreşten bulaştı bit şampuanı kullandım çok işe yaramadı yoğun bir kimyasal olduğu için haftada 1 kullanılıyor ben çok araştırdım ve bir yerde tıraş köpüğü kullanıldığını gördüm hemen denedim ve şok oldum bütün bitler tarağa geldi 2 3 gün tekrarladım sabah akşam tıraş köpüğü sürdüm streç sarıp beklettim 5 dk sonra güzelce taradım sirkeleri bile öldürdü bit ilacından daha çok bundan fayda gördüm