Kızlar annemde kayınvalidemde memleketteler dogum olursa geliriz diyorlar sizin yanınızda kimler vardı harala gürele çok kalabalık istemiyorum açıkçası kayınpederim ve babamda gelirse baya kalabalık oluyoruz ilk dogumum siz nasıl ilerlediniz bu konuda? Aslında ben kimseye haber vermek istemiyorum sezeryanda olsam dogumdan sonra haber vermek istiyorum bencillik mi olur