Fztozgeckr benimde bir düşüğüm var şuan 6 haftalık hamileyim 4,5 gündür açık kahve lekelenmem oluyor. Coraspin ve oksapar kullanıyorum. Acaba onlar mı yapıyor? Benim tek genimde pıhtılaşma çıkmıştı doktor sadece önlem amaçlı kullandırıyorum ben önemli bir pıhtılaşma değil demişti.