Merve6521 ikramm51 merhaba bende yeni aldım da bu ilacı multivitamin olarak içinde folik asit yoktu o yüzden bunu yazdı doktorum siz hergğn mü kullanıyordunuz ne kadar süre kullandınız ?
ikramm51 Merve6521 Merve6521 hergün yatmadan önce içtim yoksa balık tadı gibi değişik bir tad geliyor içinizden ve doğuma kadar kullanmam söylenmişti şuan 37+1 im ilacım bitti alıp almamakta kararsızım açıkçası
Merve6521 ikramm51 diğer multivitaminlere göre sanırım balıkyağı oranı da fazla bana da yazmışta doktorum acaba haftada 2-3 mü alsam diye düşündüm o yüzden size sormak istedim teşekkür ederim