Kaderkks Kızlar bebek çikolatalarımı yaptırdım nasıl olmuş sizce kutu ve stickerları instagramda bi sayfaya yaptırdım çikolatalarıda Trendyol üzerinden aldım
Fatmadali Kaderkks çok güzel olmuş sağlıkla gelsin bebişiniz afiyetle yensin çikolataları 🥰🌸 bende Tuna çikolatadan alıp sizin gibi yaptım ama sizin etiketler daha hoş durmuş🤭 ortasınada badem çikolata şekerlerden koymayı düşünüyorum ☺️
Kaderkks Fatmadali amin inşallah sizde sağ Salim alırsınız kucağınıza sizinkilerde çok güzel olmuş bende badem çikolata istiyorum ama lila bulamadım
Kaderkks Ceydaaas1 ucuzmatbaaa pinterestten link attığınızda istediğiniz görseli yapıyorlar onlarında elinde şablon var ordan da seçebiliyorsunuz
Fatmadali Kaderkks ben pembe ve beyaz aldım kolay oldu onu bulmak ☺️ ama mor falan bulabilirsiniz bence ya mor beyazda yakışır yanına bence
Granit Kaderkks Kutu ve çikolata etiketleri toplam mı 250 lira ? Fazla detay sordum k bakmayın😅ben de yaptırmayı düşünüyorum