elifefe34 37+3 haftalık hamileyım üç gündür karnımda sertlik var ve karın kısmımda acı var yürürken zorluyo ve ishalim doğum belirtisi mi yaşayan var mı
Ebru2605 Bende de adet sancısı gibi ağrı mide bulantısı halsizlik karnım da iyice aşağı indi çözemedim
elifefe34 Ebru2605 doktorum sezeryan için gün verecekti birde bebegım ters ani bir şey olmasından korkuyoruz
tbmn elifefe34 İlk hamileliğimde 41+3 de suyum gelince suni sancı ile doğum yaptım ama bunda nasıl olur bilmiyorum çok baskı hissediyorum ve acıyor gibi yürürken falan çok rahatsız oluyorum
Snmtlga37 Benim 2. Yavrumda 37 haftada ishal kusma başladı durmadan kusuyordum ishalde olmuştum 3 gün sonraki doktor kontrolümde açılmam olduğunu öğrendim doğum yaptım kendi isteğimle sezeryan ama kontrol günüme kadar sürdü bu durum
halsey_3 Benim de 37+5.Sertlik oluştu,karnımda acı var,midem bulanıyor ve ara sancılarım oluyor.Bebek makat gelişli,suyum minimum sezeryan için gün verdiler.Muhtemelen bebeklerimiz doğuma hazırlanıyor diye düşünüyorum.