35Deniz34_ Ben 2 gün önce erken gebelik testi yaptım soluk çizgi çıktı ikinci çizgi bugün tekrar yaptım daha belirgin beta değerim de 2,0 dan 12,6 ya yükselmiş hamilelik varmıdır?
Melike3506 35Deniz34_ takip etmen gerekir daha yine 2 günde bir 2 katı artması lazım bende 15.8 ile öğrenmiştim 58.49 a yükselmişti sonra 56.26 ve 36.8 kimyasal oldu. 2 günde bir 2 katı şekilde artarsa sağlıklı gebeliktir.
Eylul41 35Deniz34_ 5 ten sonrasi hamilelikten sayılmıyor. Çünkü benimde 5.81 liydi 2 gun sonra verdim 1 lere düştü kullandigim ilaclar vs yükseltmiş dedi doktor. 10 ve uzerini sayiyoruz demisti Takip etmen lazim. 2 gun sonra tekrar kan ver 2 katina yükselmesi gerekiyor insallah vardır. 🥰
35Deniz34_ Eylul41 2 gün önce erken gebelik testi yaptım iki çizgi çıktı biri hafif soluktu bugün tekrar yaptım daha belirginleşti çizgi yarın kan vericem tekrardan