EsoMom_ benim maceram bitti artık güzel bı negatifle günü kapattık 😂 inşallah siz görürsünüz pozitifi.ha ben ha siz hiç fark etmez yeterki bazilarimiz pozitif görüp sevinsin .bizde kıyıdan köşeden seviniriz işte 🥹🥰 kan sonucun çıkınca banada haber ver mutlaka