Sofie Selamlar, bebiskomuz doğduktan ne kadar sonra etkınlıklere baslayabiliriz? Kitap okuma, oyunlar, tummy time vs. Ve yeni doğana oyuncak alınır mı? Neler almalıyım ? Aldıklarımı ne zaman kullanırım ?
Busraakay_26 Sofie doğduğu an başlaya bilirsin karın üstü egzersizler ve siyah beyaz kartlar alabilirsin 2-3 aylık olduktan sonra da çıngırak vb oyuncaklarla zaman geçirir
Aylaa123 Sofie bebek üniverstesi kitabı var onu alın n tummy time için kartlar çıngırak hışırtılı kitsp yeterli kitsbı hamileykende okuyabilirsiniz ilk günde okuyabilirsiniz ama algısı açılınca ve tepki vermeye başlayınca daha eğlenceli oluyor oyuncak almanıza gerek yok 3-4 aydan sonrada oyun halısı alırsınız cocugu oyuncağa boğmayın yani az ve gelişimine katkısı olcak şeyler alın 🙂