Eliffyamann evet iki sezeryan sonrası normal doğum yaptım çok teşekkür ederim 🥰 o an yoğun bi ağrı hissettiğim için sezeryan dikişlerim hiç aklıma gelmedi birde benim ikinci sezeryanımın üzerinden 7.5 sene geçmişti arası uzun olduğu için doktorum rüptür ihtimalinin çok düşük olduğunu söylemişti