S1nbkr Onurbanuu benimde en başından beri akıntım vardı beyazımsıydı sonra sarıya döndü 26+4üm. Doktor fitil verdi kullandım, İdrar kültürü verdim sonucun temiz çıktı. Kaşıntı, yanma yoktu. Şuan yine sarımsı geliyor ama anlamadım neden öyle