Kızlar selam 3. Gebeliğimle yeniden buradayım. Merak ettiğim birseyler var suanda hamileliğim inanılmaz değişik geçiyor sadece ağırlık ve uyku hissiyatım var. Bundan önceki hamilelik döneminde kusmalarım vardı bunda yok, acaba diyorum kız olabilir mi ama çin takvimi olsun yok kan değişim senesi olsun erkek diyor sizde bunların hepsinde erken çıkıp kız a gebe kalan oldu mu ?