11 haftayken çokk hastaydım hem normal göğüs hastalıklarına göründüm sonrada Doğum doktoruna çıktım serumu taktırabilirmiyim diye baktı evet taktır dedi sonra bi muayne edermisiniz dedim baktı hocam dedim tahmininizce cinsiyet söyleye bilirmisiniz baya uzun baktı tahminimce kız dedi pazartesi 13 haftalıktım ikili tarama için hem cinsiyet için neyse tarama için kan verdim sonra işte detaylı ultrason baktı doktor artık herkese söyleye bilirsiniz kız dedi yani aşırı mutluyum ama test sonuçlarını beklediğim içinde gerginim Allah sağlıklı sıhatli eli yüzü düzgün evlat nasip etsin inşallah herkese 🤲