OznurCamyaran14 Kürtaj sonrası patoloji sonucu ne zaman çıkıyor ,doktor bebeğin kalbi durduğu için sonuçta bişey çıkmaz dedi ama :( Bu durumu yaşayan var mı ?
ucigdem OznurCamyaran14 patalojı de calısanlara göre değişiyor 1.kurtajımda 1 ay sonra cıkmıstı diğerı 2 hafta sonra
fatmagul3008 OznurCamyaran14 genetiğe göndermeniz gerekiyordu canım 2 kere kalp durması sonucu kürtaj oldum patolojiden birşey çıkmadı
OznurCamyaran14 Cansu4401 Teşekkür ederim size de geçmiş olsun Sizinde mi kalbi durmuştı bebeğinizin sonucu nasıl çıktı
Cansu4401 OznurCamyaran14 evet canım kalbi durmuştu bi sıkıntı çıkmadı kayde değer sonra tekrar hamile kaldım zaten çok şükür bi sıkıntı olmadı canım içini ferah tut
OznurCamyaran14 ucigdem Anladım teşekkür ederim Siz neden kürtaj olmuştunuz doktor kalbi duran bebeğin patoloji sonucun da bişey çıkmaz dedi şaşırdık
ucigdem OznurCamyaran14 kalbı durmuştu canım birşey çıkmadı, tıbbı genetik yaptırdık kan pıhtılasması cıkmıs doktora gıttım kan sularıcı veriliyormus bu doktor vermedı başka doktora gıdıp sonuçları göstercem tekrardan
OznurCamyaran14 ucigdem Benim troıd sıkıntım var ilk hamilelik de başlamıştım bu hamileliğim de ilaca başladım ama hiç düşme olmadı Sizde öyle bir sıkıntı var mıydı
ucigdem OznurCamyaran14 bır oğlum var 16 aylık trıodım vardı ilaç kullanıyordum dahılıye takıplıydım hep şuan trıod degerı 3 fakat oglumdan sonra gebelıgımde sorun çıkmaya basladı tıbbı genetik testı yaptırdık kan pıhtılasması cık dün kadın doğuma gıttım kan sulandırıcı vermedı gerek duymuyorum dedı ama burdanda bır kac kısıde kan pıhtılasması cıkmıs kan ıgnesı vermıs doktorum niye bana vermedi anlamadım başka doktora gıdıp göstercem bır daha olmadı coraspırın kullanırım kendım
OznurCamyaran14 ucigdem Anladım canımbende kan pıhtılaşması olacağını düşünüyorum Bizde gideceğiz genetik teste
mucizemom8 ucigdem cvbiniz için teşekkür ederim ben bebeği genetik yapıldı anladım bizde genetik test yaptirdik bizim de sonuç temiz gelmişti orda neye bakılıyor acaba buna bı fikrim yok da sağolun 🙏
ucigdem mucizemom8 bebeğe genetik özelde yapıldığını soyledı patalojı gittiğin için yaptırdım gerçi patalojı neye göre bakılıyor bilmiyorum rica ederim
mucizemom8 ucigdem ben de bilmiyorum potoliji de neye bakılıyor ama bana doktorum temiz geldi dedi temiz olan ne onu anlayamamıştım 🙏