Selamün aleyküm arkadaşlar rabbim hayırlı şekilde doğum nasip etsin hopada yaşıyorum.
Çok tedaviler yaşadım. Ama olumsuz oldu sonra normal hamile kaldım Şuan 30 hafta gebesiyim. İlçelerde nöbetçi doktor olmuyormuş. İllerde oluyormuş bende Rize’ye gitmeyi düşünüyorum nasip olursa doğum yapan varsa lütfen bilgi verir misiniz ilk gebelik heyecan panik var