Istanbul34 Bende yazmak istedim de kayıt olmak zor oldu biraz bende çok heyecanlıyım ama geleceği yok sanki inşallah kucağına alan anneler gibi bende yazarım allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙇♂️