Nasip-1 her belirtiyi yaşayabilirsin benim gibi.onemli olan belirti aramaman.
Dün negatifi görene kadar goguslerim agriyordu birden ağrı gitti negatif çıkınca.piskolojik olarak ve igneninde etkisiyle belirti yaşayacak olman normal.ama stresinle baş edebiliyorsan akışına bırak derim.
Bı arkadasa da söyledim eczaneyi zenginlettik bu ay da diye 🤣 sana da söylemek isterim gidip gidip test alip yapma.bi pozitif bı negatif çıkıyor yaprak dökümü Hayriye gibi ağzının tadı kaçıyor 😂😂