Merhaba hanımlar,
20-25 şubat arası doğumum var. Sezaryen olacağım. Saçlarımı boyatmak istiyorum çünkü hamilelikte vücuduma koyuluklar düştü ve yüzüm cildim bozuldu kendimi pek iyi hissedemiyorum. Saçlarım hep açık renkti kahverengi tonları simsi simsiyah uçlar açık renk ve kaşlar kara kaldı. Geçen gün dayanamadım gittim kaş rengimin her zaman yaptığım gibi 1 ton açtım. Gratisten green therapy aldım ve evde kendim yaptım. Şimdi tüm saçımı boyamak istiyorum fakat endişeleniyorum. Sizlerin green therapy ya da hush veganic boya hakkında deneyimleriniz var mi ya da son ay saç boyatıp sorun yasayan/yasamayan var mi doktorunuza sordunuz mu böyle bir şeyi sorduysaniz cevabı ne oldu? Benimle paylaşabilirseniz yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 💗❤️🙏💜♥️