Merhaba kızlar. Ufak bir yardıma ihtiyacım var. 21 haftalık gebeyim. Göbeğimin, kaburgamın, karnımın sağ tarafında batma ve dolgunluk hissi oluyor. Sol tarafa yatınca geçiyor ama ayağa kalktığımda, ayakta durduğumda , yürüdüğümde nara bir şekilde batma ve doluluk hissi var . Ağrı yok. Ama içerden şişlik var gibi . Sol tarafta birşey yok. Sorun sağ tarafımda. Bu normal birşey mi ? Telaş yapmalı mıyım ?