Benimde doğumum mart ortası gibi olacak. Etiketciden 100 adet çikolata etiketi aldım. Birde melodi çikolatadan çikolata alıp üstüne yapıştıracağım. Güzelde gümüş tepsilerim bar onları kullanmayı düşünüyorum. ☺️ kakao ağacını çok öneren var trendyolda ama iyi yorumlarda var kötü yorumlarda var günlerce araştırdım en son çareyi böyle yapmakta buldum