Seyma_yldzz Özel hastahanelerde muayeneye gidildiğinde 15 gün içerisinde kaç kez ücretsiz kontrole gidiliyor ? Bu konuda bilgisi olan yazabilir mi 😊
Fatmadmr37 Seyma_yldzz 10 gün içinde tekrar gittiğinde kontrol olarak yazılıyor bir kere geçerli diye biliyorum yani ben 10 gün içinde en azından bir kere gitmistim ikinci defa gitmedim.
asenat-63 deletedmom43191 deniz hanım galiba sizde 34 35.haftadasınız profilden gördüğüm kadarıyla size bişey sormak istiyorum alt kemikleriniz sızlıyormu bide bebek hareketleri aşağıdamı
Baby_B Seyma_yldzz 10 gun kontrol süresi var Doktorum sorun olursa gelirsin demisti Aksi olmadikca gitmiyorum
deletedmom43191 asenat-63 37+4 haftadayim bebek kanalda benim en başından beri baş geliş 😊 aşağıyı kucaliyor bazen 😆 ağrı sızı yok
Ozge1350 asenat-63 bende 34 üm ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum alt kemiklerim yarılıyor resmen umarım erken doğmaz sizde aynı şeyi yaşıyorsunuz sanırım
[silindi] Ben 10 gün içinde üç kere gittim üçünde de tekrar ücret ödemedim ama en fazla kaç kere gidiliyor onu bilmiyorum hastane acıbademdi
asenat-63 Ozge1350 maalesef öyle sabah bacaklarımı açip kapatıyorum egzersiz gibi anca kalkabiliyorum gece dönerken bile kemiklerim acıyor açıkçası bende erken doğumdan korkuyorum bendede 3r.haftada basladı ama fazla deyildi şuan emekliyorum resmen
Meralay Ben 10 gün içinde sınırsız diye biliyorum. Normal muayene hariç 2 kere daha gitmiştim ücretsiz oldu