A145N zeynepcee1 12 haftadan sonra izle bak noluyo😂 6 haftadır mutfaktan çıkamıyorum 😂 sürekli oturup yiyorum zor valla zor😂
1tosbikannesi A145N ahaha 6+5 im aynı durum bende de var doymuyorum kesinlikle sürekli acıkıyorum çok şükür bir hafta kadar mide bulantısı oldu sonrasında geçti 😂
Mercan0652 dygsss ay yok alırsam çoğunu yerim ben tutamam kendimi o yüzden dayancam biraz daha dur az kaldı 😂
Mercan0652 dygsss şeker yüklemesine kadar 4 kilo almıştım şeker çıkınca 2 kilosunu geri verdim 30+3 üm şuan 2 kilo aldım toplamda yani 😂 çıkmasa almaya devam ederdim tam iştahli zamanımdi çünkü yememek için kendimi zor tutuyorum bazı şeyleri jfjfkk
A145N Edosgebos67 4+4de öğrendim gecikme olmadı ama gecenin 4 ünde bı konserve biber turşusu yediğimde şüphelendim test yaptım erken gebelik testi onda silik çizgi çıktı kan verdim 58 betayla öğrendim 😂
Edosgebos67 A145N ayy ben öğrendiğimde 600 lerdeydi değer ben hiç anlamadım adet ağrısı oldu bende birde alkol falan içmiştim 😀 inşallah sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize
A145N Edosgebos67 ben bilmeden elektirikli motor kalkdirmistim oda baya ağırdı Allah’tan bişey olmadı sağlıkla kavuşuruz inşallah 🥰