Salihaa16 Kızlar selam çok siddetli Diş ağrım var parol kullansam zararı olur mu ya da ağrıya etkisi olur mu.? 29. Haftalıgım. Parol kullanan var mı ya da diş ağrısı yasayıp iyi geldigini duusndugunuz herhangi bir sey varsa yazabilirsiniz
Yazmelegi_ Salihaa16 gebelikte zaten parol kullanılıyor parol plus kullanılmıyor diye biliyorum sadece normal parol
Nilayy95 Salihaa16 benim şiddetli baş ağrılarımdan dolayı doktorum parol içebilirsin demişti. Bence sende içebilirsin gibi geliyor
Mervecimmm Salihaa16 hamilelikte parol içebilirsin ama diş ağrısına ne kadar iyi gelir bilmiyorum. Şuan başka yapacak bir şeyin yoksa ve ağrı çok şiddetliyse denemekten zarar gelmez.