Kızlar 19.haftaya giriyorum artık sacımı boyayabilir miyim ya bu dogal amonyaksız boyalardan var bitkisel.. zaten açıcı falan sürmicem koyuya boyıcam sacımı dibim gelmis görüntüsü psikolojimi bozuyo ya beyazlarım da cıktı sanki artık zararı olmaz 3 ayı da gectik zaten ne diyosunuz ????