Loveis valla hiç regl gecikmesi yaşamadım ki hep düzenliydi sadece ilk bebeğimi kaybettim iki kere kürtaj oldum ondan sonra düzeni bozulmuştu onda da yine gecikme olmuyodu tam tersine beklediğim tarihten önce geliyodu hep ummadığım bir anda 😅 belkide o yüzden hiç fark etmedim gerçekten bi kaç kez gecikme yaşasaydım böyle şiştiğini görürdüm belki