Ebuseyma Hayırlı geceler kızlar 34 haftalık hamileyim ve bebeğimin kalbinde beyaz bi leke göründü, doktor kalp atışlarında sorun yok ama takip edelim dedi. Çocuk kardiyolojisinde fetal eko çekilecek yarın sabah aranızda bu durumu yaşayan var mı?
Busucan Ebuseyma Anne karnında bebeklerin kalbi tam olarak işlev göstermediği için kireçlenme oluyor bu lekenin açıklaması bu fetal ekodada birşey çıkmayacaktır içiniz rahat olsun😊
worin 34. haftada mi görüldü parlaklik cnm? Normalde 20li haftalarda görülür de.. Benim bebegim de 21. haftada görüldü doktor takip edilmesi gerek tek belirti birsey oldgnu sanmiOrum dedi, 26. hafta perinataloga görüldügüm de gecmisti.. Gecmediginde de birsey ifade etmiyormus tek bulgu oldugu icin😬 Yarın doktor kalbinin nasıl çalıştığına bakacaktır sadece inşallah birşey yoktur🙏🏻 Bizi de bilgilendir 😊
Ebuseyma İnşallah yoktur 🙏🏻 Normalde detaylı ultrasonda çıkmamıştı bizde şaşırdık yarın bi olsunda stres yaptım kendime duyduğumdan beri kötü haldeyim 🤦🏻♀️
Busucan Ebuseyma Bizimde detaylıda yoktu 28.haftada görüldü doktorum hiçbir şekilde önemsemedi bile 😊 Oğlum 10 aylık oldu bile çok şükür stresinizi anlıyorum son 12 haftam düşünmekten zehir olmuştu hepsi boşaymış
Pehlivanligul Benmde 22. Haftada ayrıntılı ultrasyonda görülmüştü. Profesöre yonlendirildim Fetal eko yapıldı tek başına bişey ifade etmez eskiden önemli bi durumdu ama suan normalleşti ddi. Yanliz dogdugunda cocuk kardiyolojisi takip etsin ddi. Bugun kontrolum vardi sordum hala geçmemiş 32+3 üm.