1993kubra benim 3.gebeliğim diğerlerinde de vardı yine yükseliyor insilün yok dikkat edebildiğim kadar ediyorum, hamur işi tatlı pirinç patates yükseltiyor onları yediğimde hemen yürüyüşe çıkıyorum tempolu yürüyüş ile yükselmiyor, sıkıntı ya gebeliğin son 2 ayı zehir oluyor yediğin burnundan geliyor. Limonlu su düşürüyor yükselmiyor onu içince ama artık içemiyorum mide yanması yapıyor. 150 olduğu da oluyor tabiki işte müdehale edip yükselmemesi için uğraşıyorum, ilk gebeliğimde 21 kg aldım bebeğim 36 haftada 3500 doğdu, fazlaydı kilosu haftasına göre, o zaman şekerim 170-180 oluyordu yine insilün kullanmadım, Allah büyük bakalım sağlıklı doğsunlar