4 haftalık bebeğim emiyor, gaz çıkarıyor ama bir türlü uyumuyor. Uyusa bile yatağına koyunca hemen kalkıyor. Yarım saat tutuyoruz kolumuzda, bırakınca uyanıyor. Biraz gaz problemi olan bir çocuk ama ilaçlarla çıkarıyoruz bir şekilde yinede uyumuyor. Mesela uyuyor gaz yüzünden kalkıyor sonra uykusu kaçıyor uyumuyor. Sonra tekrar başa dönüyoruz yemek istiyor gaz çıkarmaya çalışıyor vs. Ne yapacağımızı bilmiyoruz. Elbet vardır bu sorunları yaşayan. Siz neler yaptınız ve önerirsiniz ?