Selam kızlar bu ay ilk defa coraspin kullandım doktorumun önerisiyle rahim duvarı kalınlaştırmak için.Dün regl oldum, aşırı pıhtılı regl oluyorum ve miktarı da çok fazla normale göre ceviz büyüklüğünde pıhtı geldi inanamadım.Hapla ilgili mi acaba başına gelen var mı böyle birşey?