Kızlar merhaba geçen ay 15 gün geciktim ve adet oldum bu ay 2 snde adet olmam gerekiyordu dün erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı gidip kan verdim beta hcg 24,52 çıktı gebelik var mıdır acaba gidip doktora görünmedim cuma gidip bi daha kan verecem