Serpil2167 Bebeğinizin hareketlerini kaçıncı haftada hissettiniz 14+2 yim sanki hafiften hissetmeye başladım hareketlerini ama emin de olamıyorum bu haftalarda hissedilir mı acaba 2.gebeliğim bu arada
Yurdagull0612 Serpil2167 benimde 2. Gebeliğim canım tam 14 haftada hissettim içimde balık gibi kaymıştı 🫠
deletedmom43191 Serpil2167 olabilir tabiki ben ilk gebeligimde 11 veya 13 haftadaydim hissettim olabilir yani ihtimal var 🥰🥰🥰
Meloakar Bende aynı şeyi yaşıyorum özellikle akşamları uzanırken 15 haftadayım içimde kıpırtı gibi hissediyorum benimde 2 gebeliğim