Leylasiva21 Merhaba arkadaşlar 3 gündür afedersiniz ama çok fazla akıntım oluyor ve çok kötü kokuyo daha idrar yolu enfeksiyonu için ilacım yeni bitti başına gelen var mı ve ilaçlardan sonra kokusu kötü oldu
Zeyzeyy- Leylasiva21 canım ilaç yeni bitmiş belki yavaş yavaş etki eder bol su içip idrarla at geçmiş olsun 💐